Daj się unieść muzyce! W Katowicach
Muzycznym motywem przewodnim kampanii, realizowanej pod hasłem „Daj się unieść muzyce! W Katowicach”, jest fragment trzeciej części 9 Symfonii Ludwika van Beethovena w wykonaniu NOSPR pod batutą Alexandra Liebreicha. Nagrania dokonano 29 sierpnia w nowej sali koncertowej.
Zaplanowany na miesięczną realizację projekt przygotowało i poprowadzi wyłonione w przetargu konsorcjum katowickich firm: Media Partner i Pimedia. Budżet ogólnopolskiej kampanii, oszacowany na poziomie 885 600 zł, obejmuje 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne (TVP Kultura, Historia i Rozrywka, TVN, Discovery Historia, AXN Black, AXN White, Ale Kino+); billboardy i citylighty w miastach nie tylko województwa śląskiego, ale i w Krakowie, Gdyni czy Warszawie; reklamę w prasie (Newsweek, Rzeczpospolita, Kaleidoscope – dostępny w samolotach) i w Internecie (onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl, o2.pl); audycje radiowe (Program II Polskiego Radia, RMF, ZET) oraz 30-sekundowe spoty emitowane w kinach studyjnych niemal w całej Polsce, a także szereg plakatów, ulotek, folderów czy tablic informacyjnych.