Nowe standardy na Piotrkowskiej
Potrzeba uświadomienia kupców i mieszkańców, że skuteczna reklama nie musi być krzykliwa i agresywna, tym bardziej w tak szczególnym miejscu, istniała już od dawna. Jednak po ukończonym niedawno remoncie oraz wyposażeniu w stylowe elementy, ulica uzyskała historyczny charakter i elegancję, do której zupełnie nie pasuje jarmarczna atmosfera tworzona przez dotychczasowe reklamy.
„Księga standardów ulicy Piotrkowskiej”, to publikacja uniwersalna, a zawarte w niej przykłady i wskazówki będą przydatne dla wszystkich zainteresowanych poprawą estetyki i jakości przestrzeni publicznej w całym naszym mieście.
- Zależy nam na dobrej współpracy z najemcami, którym przekażemy ten swoisty podręcznik informujący, jak w sposób, spójny i estetyczny, a także zgodny ze stylami architektonicznymi budynków i otoczenia, reklamować swoje firmy – powiedziała Kamila Kwiecińska-Trzewikowska, Miejski Konserwator Zabytków, dodając, że jest to pierwsze w Polsce opracowanie tego typu.