Miasto Poznań z tytułem Social Media Superstar!
Miasto Poznań do Case Study Festival, który odbywa się w ramach konferencji, nominowane zostało za projekt Check-in Poznań - pierwszą w Polsce grę miejską wykorzystującą do zabawy API serwisu społecznościowego Foursquare. Uczestnikiem gry mógł być każdy, kto oprócz upolowania zniżek w muzeach czy restauracjach chciał zdobywać dodatkowe nagrody. Zadaniem graczy było meldowanie się za pomocą Foursquare w miejscach biorących udział w akcji "Poznań za pół ceny". Do gry można było bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl, a każdy "check-in" w jednej z blisko 200 lokalizacji był premiowany punktami. Grę wygrał uczestnik, który zdobył ich najwięcej.
Poznański projekt "Check-in Poznań" prezentowany był obok sześciu innych case studies, nominowanych do nagrody Social Media Superstars. Przed konkursowym jury swoje praktyki w mediach społecznościowych przedstawiali także m.in. przedstawiciele firmy Venezia czy Playstation Poland. - Cieszymy się, że aktywność Miasta Poznania w mediach społecznościowych i niestandardowe podejście do promocji miejskich akcji zostało dostrzeżone. Ta nagroda jest też kolejnym potwierdzeniem, że Miasto Poznań ma innowacyjne podejście do promocji swojej marki - podsumowuje Jakub Król, p.o. zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta.