Wykonaj krok w walce z reklamami w Krakowie
Przypomnijmy: „ustawa krajobrazowa" zacznie obowiązywać od 11 września 2015 roku. Ma pomóc samorządom m.in. w uporządkowaniu lokalizacji reklam w przestrzeni publicznej oraz pozwoli zadbać o ład przestrzenny i ochronę krajobrazu.
Po wejściu w życie „ustawy krajobrazowej" działania władz Miasta Krakowa skoncentrują się na przygotowaniu odpowiednich regulacji prawnych w zakresie ochrony przestrzeni miejskich przed chaosem reklamowym. Priorytetem będzie uporządkowanie i ujednolicenie nośników reklamowych w mieście i eliminacja niektórych typów reklam z terenów zabytkowych, terenów zieleni i terenów o funkcji jedynie mieszkaniowej.
Przyszłe regulacje w tym zakresie muszą odpowiadać oczekiwaniom mieszkańców Krakowa, dlatego już dzisiaj prosimy Państwa o wypełnienie poniższej ankiety, która ułatwi dalsze prace związane z wprowadzeniem regulacji dotyczących reklam. Badanie jest całkowicie anonimowe i służy wyłącznie celom badawczym.