Opracuj znak graficzny na jubileusz 90-lecia Gdyni
Gdynian wyróżnia wielkie przywiązanie do miasta oraz entuzjazm i zaangażowanie, z jakim uczestniczą w organizowanych wydarzeniach. Propozycja projektu powinna kojarzyć się z energią, współuczestniczeniem i zaangażowaniem w rozwój Miasta" - tłumaczy Joanna Pawlus z Referatu Promocji i PR, Urzędu Miasta Gdyni.
Ważne aby projektowany znak słowno-graficzny zawierał słowo „Gdynia" i nawiązywał do 90-lecia miasta w kontekście myślenia o przyszłości a nie przeszłości. Zwycięski projekt będzie szeroko wykorzystywany w celach promocyjnych i identyfikacyjnych Gdyni.
Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Gdyni, 81-382, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54. Wydziałem prowadzącym konkurs jest Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji - Referat Promocji i PR, mieszczący się przy ul. 10 Lutego 24.
Ofertę należy złożyć do dnia 5.11.2015 roku do godz. 10.00 w:
Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji
Referat Promocji i PR ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia
lub zeskanowany podpisany formularz ofertowy wraz z projektem wysłać na adres e-mail: j.pawlus@gdynia.pl, promocja@gdynia.pl
Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej: http://www.gdynia.pl/bip/konkursy/6092_.html