Miasto Poznań z tytułem Business Superbrands

Autor: źródło-www.poznan.pl 2014-11-25 23:02:34
Superbrands to jedno z najszerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce. W tym roku w proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz 65 ekspertów branżowych, którzy uznali Miasto Poznań jako miejsce atrakcyjne dla biznesu
Każdego roku organizacja Superbrands Polska nadaje najsilniejszym markom na polskim rynku certyfikat Business Superbrands. Miasto Poznań znalazło się w tym prestiżowym gronie po raz kolejny zdobywając tytuł w kategorii Miejsca atrakcyjne dla biznesu. Poznań jest jednym z trzech polskich miast, które mogą pochwalić się takim osiągnięciem. - Nagroda dla miasta to efekt naszej ciężkiej pracy - mówi prezydent Poznania Ryszard Grobelny. - Cieszymy się, że nasze starania zostały dostrzeżone. To pokazuje poznańską skuteczność działania - dodaje.

Organizacja Superbrands od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce wyłania ścisłą elitę wśród marek funkcjonujących na rynku. Na potrzeby projektu, Superbrands po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia zrealizowało jedno z większych konsumenckich badań siły i wizerunku marki. Badanie zostało przeprowadzone na próbie przekraczającej 15 tysięcy konsumentów i uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. W badaniu mierzono wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do jej polecenia. Ostatecznie o przyznaniu statuetek Superbrands zdecydowała tzw. Rada Marek, oceniając m.in ich wizerunkową siłę. W jej skład wchodzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. W tegorocznej edycji byli to między innymi: Jacek Kotarbiński, doktor Ewa Łabno-Falęcka, czy przewodniczący Paweł Rabiej.

Partnerami strategicznymi Superbrands są między innymi Ministerstwo Gospodarki, Lewiatan, Stratosfera, Thinktank, czy Best Place Institute. Dodatkowy prestiż otrzymanego certyfikatu wynika z tego, że tytułu nie można kupić. W całym kraju wyróżnione zostały tylko 3 polskie miasta - Poznań, Warszawa i Wrocław. Oprócz jednostek samorządowych nagrodzono również szereg firm. Wśród nich są między innymi: KMPG, Lufthansa, Apple, Microsoft, Boeing, IKEA, PKN Orlen, TVN, TVP czy Grupa Onet. Docenione został również firmy wchodzące w skład Konsorcjum Marki Poznań. W zestawieniu TOP20 najsilniejszych marek znalazły się Allegro, NIVEA i Samsung. - Poznań swoim skutecznym działaniem przyciąga ludzi, idee i kapitał. Projekty takie jak Konsorcjum Marki Poznań pokazują, że w Poznaniu panuje dobra atmosfera do robienia biznesu. Cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez ekspertów - podsumowuje Łukasz Goździor dyrektor Biura Promocji Miasta.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u