Stadion Narodowy - wspólna przestrzeń dla Warszawy

Autor: źródło - UM Warszawa 2014-03-29 10:22:54
Czym dla marki Warszawa jest Stadion Narodowy? Jak widzą go mieszkańcy i jak sam Stadion chce kreować swoją przestrzeń? Zapraszamy w środę, 2 kwietnia do udziału w otwartej dla wszystkich mieszkańców debacie z cyklu „Zmieniamy Warszawę. Warszawa 2.0”.
Debaty realizowane w ramach projektu „Zmieniamy Warszawę. Warszawa 2.0” mają służyć m.in. zaangażowaniu mieszkańców w wyznaczanie nowych kierunków rozwoju miasta. Obejmują szerokie spektrum zagadnień, które stanowią współczesne wyzwania dla rozwoju metropolii. Cały cykl debat skoncentrowany został na włączeniu procesu partycypacji społecznej i przygotowaniu założeń do mapowania priorytetów i celów operacyjnych w nowym dokumencie strategicznym.

Jednym z kierunków rozwoju Warszawy jest zbudowanie dobrze rozpoznawalnego wizerunku stolicy – silnej Marki Warszawa, która nie może istnieć w oderwaniu od miejsc, obiektów, czy wydarzeń, które kojarzone są z naszym miastem. Stadion Narodowy, choć w obecnej formie w krajobraz stolicy wpisuje się od niedawna, według badań należy już do najbardziej rozpoznawanych submarek stolicy. Skupia w sobie ogromny potencjał: miejsca, ludzi i możliwości wykorzystania przestrzeni wokół.

Projekt badawczy „Wspólny Narodowy” udowodnił, iż sami warszawiacy nie znają oferty Stadionu, kojarzony jest przede wszystkim z imprezami sportowymi i biletowanymi, zamkniętymi widowiskami. Chcemy porozmawiać o tym, jak wiele Stadion ma Warszawie do zaoferowania i jakie są oczekiwania nas – mieszkańców wobec Stadionu. Przede wszystkim jednak w czasie debaty zostanie poruszone zagadnienie współpracy miasta i Stadionu - partnerów kreujących wizerunek marki Warszawa.

W debacie udział wezmą:

Michał Olszewski – Zastępca Prezydenta, m.st. Warszawa
Marcin Herra – Prezes Zarządu, Spółka PL2012+
Aleksandra Gołdys – Projekt Wspólny Narodowy, Instytut Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
Alicja Grochowska – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Jarosław Górski – Best Place, Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Jan Kołodyński – Stowarzyszenie Badawczo - Animacyjne Flaneur, Projekt Wspólny Narodowy
Grzegorz Gądek - Skwer Sportów Miejskich
Konrad Jerin – magazyn F5 Trend Book
Moderator: Mariusz Gierszewski, Koordynator ds. kontaktów z mediami w spółce PL 2012+

Debata będzie transmitowana na żywo na antenie Polskiego Radia RDC.

Więcej informacji z Warszawy na - www.um.warszawa.pl

© 2018 Super-Polska.pl stat4u