Szczecin dobrym miejscem do życia i pracy

Autor: źródło- UM Szczecin 2014-04-04 20:35:31
Dobre miejsce do życia i pracy - pod takim hasłem ruszyła w Szczecinie kampania outdoorowa skierowana przede wszystkim do ludzi młodych znających języki obce. Akcja jest wspólnym przedsięwzięciem Miasta Szczecin i dziesięciu firm z sektora BPO, SSC i ITO.
Kampania outdoorowa ruszyła z początkiem miesiąca i potrwa do połowy kwietnia. Na czterdziestu wiatach przystankowych i cityligtach znajdują się plakaty informujące między innymi o tym, że branża BPO/ SSC/ITO zatrudnia w Szczecinie już 3000 osób a w ciągu najbliższych dwóch lat chcę zwiększyć zatrudnienie o kolejny 1000. W załączniku plakat kampanii. Na plakatach jest również odnośnik do strony http://www.szczecin.eu/invest, na której znajduje się lista firm oferujących pracę w Szczecinie i odnośniki do rekrutacji. Partnerzy kampanii to:

Unicredit, BL Stream, Arvato Bertelsmann, Metro Services, Unizeto Technologies, Tieto, DGS, Bright One, Convergys, Coloplast.

Szczecin jest coraz popularniejszą lokalizacją dla centrów BPO i SSC. Przyczynia się do tego duży potencjał intelektualny i zaplecze naukowo-badawcze miasta. Siłę napędową stanowią ludzie młodzi i studenci – w Szczecinie na 10 000 mieszkańców 1708 studiuje, podczas gdy średnia Polski to zaledwie 505. W naszym mieście studiuje blisko 50 tys. osób, a liczba absolwentów wynosi ok 13 tys. Informatycy, ekonomiści i finansiści ze znajomością języków obcych są najbardziej poszukiwani przez pracodawców coraz częściej wybierających Szczecin na lokalizację swoich firm..

Koszt kampanii outdoorowej wynosi 14 tys. zł

Więcej wiadomości ze Szczecina na:www.szczecin.pl

© 2018 Super-Polska.pl stat4u