Konkurs na najlepsze cliparty w Poznaniu rozstrzygnięty
W sumie przez cały miesiąc trwania konkursu nadesłano 31 prac konkursowych, a nagrodę główną w wysokości 5000 złotych, jednogłośną decyzją jury otrzymał projekt autorstwa Macieja Nadobnika. – Większość nadesłanych propozycji stanowiły prace na wysokim poziomie artystycznym. Zestaw prac zwycięzcy - pana Macieja Nadobnika jest bardzo atrakcyjny graficznie, spójny jako całość. Ciekawy pomysł daje możliwości tworzenia dalszych elementów serii, bez obawy o zburzenie ich jednolitego charakteru. Cliparty są czytelne i nowoczesne, a przedstawiane obiekty, symbole, czytelne i rozpoznawalne. Mam nadzieję, że ich wysokie walory estetyczne jak i pełen profesjonalizm będą dobrze służyły promocji miasta – skomentował prof. UAP, Eugeniusz Skorwider.
Laureatów wyłoniło jury w składzie przewodniczącej jury – Katarzyny Kamińskiej oraz członków w osobach: prof. Eugeniusza Skorwidra, kierownika Pracowni Plakatu II Katedry Komunikacji Wizualnej, Wydziału Grafiki UAP, dr Wojciecha Janickiego, Kierownika Pracowni Projektowania Znaku i Identyfikacji, Joanny Nowaczyk – przedstawiciela Urzędu Miasta Poznania oraz zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta, Joanny Pakuły, kierownika Studia Graficznego Wydawnictwa Miejskiego Posnania.
Zwycięski projekt zostanie zrealizowany: pierwsze produkty powinny pojawić się na rynku w sierpniu br.