IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach

Autor: źródło-www.rzeszow.pl/www.podkarpackie.org.pl/ 2014-11-21 08:54:43
Czy samorząd potrzebuje promocji? Dokąd zmierza marketing miejsc i jaka będzie jego przyszłość? Dyskusję na ten temat podjęli uczestnicy IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Ostatnim elementem programu pierwszego dnia Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach była debata z udziałem ekspertów i publiczności

W gronie ekspertów znaleźli się: Bohdan PAWŁOWICZ, PBS Pawłowicz Business Solutions, Szymon SIKORSKI, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Publicon, Piotr SEGES, Partner Kancelarii Brandingowej „GoodName” oraz Michał TABISZ, Zastępca Dyrektora Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

Motywem przewodnim dyskusji było pytanie, czy samorząd potrzebuje promocji z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii. Uczestnicy debaty próbowali również zdefiniować kierunek rozwoju marketingu miejsc oraz wskazać rolę, jaką pełnią w nim innowacyjne rozwiązania.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u