Ponad 2300 projektów w budżecie partycypacyjnym
W najbliższych dniach wszystkie projekty zostaną wprowadzone do elektronicznego systemu, a dzielnicowi koordynatorzy ds. budżetu partycypacyjnego będą kontaktować się z autorami projektów, którzy popełnili w nich błędy. Na ich usunięcie projektodawcy będą mieli trzy dni.
Projekty można przeglądać w elektronicznym systemie na stronie www.twojbudzet.um.warszawa.pl, można również wysłać pytanie do autora albo propozycję zmian w projekcie. Od 27 lutego do 22 marca 2015 r. odbędą się publiczne dyskusje nad zgłoszonymi pomysłami, po których autorzy będą mogli, dzięki uwagom mieszkańców, udoskonalić swój projekt.
Finałem będzie głosowanie w drugiej połowie czerwca, w efekcie którego zostaną wybrane projekty do realizacji w kolejnym roku budżetowym. Głosować będzie mógł każdy mieszkaniec Warszawy, drogą elektroniczną, osobiście lub korespondencyjnie w jednej wybranej przez siebie dzielnicy.
Zachęcamy do zapoznania się z broszurą „Budżet partycypacyjny na 2016 rok, czyli krok po kroku” przygotowaną przez Centrum Komunikacji Społecznej, która wyjaśnia w bardzo przejrzysty sposób, co to jest budżet partycypacyjny i jak można włączyć się w jego realizację.