Promocja Śródmieścia Morskiego Gdyni w Cannes

Autor: źródło-UM Gdynia 2015-03-10 23:10:32
Gdynia wraz z Metropolią Gdańską pojedzie na Międzynarodowe Targi Inwestycyjne MIPIM do Cannes. W dniach 10-13 marca br. będzie tam promowane m.in. Śródmieście Morskie Gdyni - najbardziej atrakcyjny teren inwestycyjny nad Bałtykiem, który z pewnością zainteresuje europejskich inwestorów.
Dołączamy do ekipy targowej na zaproszenie Gdańska. Uważamy, że w promocji całej metropolii jest siła. Gdynia promować będzie głównie Śródmieście Morskie - mówi wiceprezydent Katarzyna Gruszecka - Spychała, która w Cannes będzie reprezentować miasto - Siedemdziesiąt hektarów terenu inwestycyjnego położonego na styku lądu i morza, przylegającego bezpośrednio do centrum ćwierćmilionego miasta to unikat na skalę światową. To nowa dzielnica, w której zamieszka 9 tysięcy ludzi, a pracę znajdą kolejne 4 tysiące.

Śródmieście Morskie będzie dzielnicą mieszkaniowo-usługową, dysponującą lokalami w prestiżowej lokalizacji oraz atrakcyjną przestrzenią publiczną. Charakterystyczne dla krajobrazu miasta dwie wieże Sea Towers to pierwsze z wykonanych inwestycji. Latem do użytku oddany zostanie hotel Marriot i budynek biurowy banku wraz z położonymi nad samym morzem kawiarniami i restauracjami. Ruszyła też inwestycja mieszkaniowo-usługowa o nazwie Port Rybacki. To sześć budynków mieszkalno-usługowych, które mają powstać do 2017 roku na pirsie otoczonym z trzech stron morzem. Równolegle budowana będzie nowa marina na 120 jachtów.

MIPIM, obok monachijskich targów Expo Real, to najważniejsze i największe w Europie targi nieruchomości. W tym roku to 19.400 m kw. powierzchni wystawienniczej, 2.225 wystawców reprezentujących 93 kraje, 21 tys. uczestników, 430 akredytowanych dziennikarzy, 3 tys. członków zarządów i prezesów firm oraz 4,5 tys. inwestorów. Wezmą w nich udział obok Metropolii Gdańskiej największe polskie miasta i regiony m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice i Kraków.

© 2018 Super-Polska.pl stat4u