Sukces Katowic
Celem kampanii PR „Zaangażujmy Śląsk” było doprowadzenie do wyboru Katowic jako miejsca lokalizacji nowego oddziału firmy Teleperformance. Po raz pierwszy w historii mieszkańcy jednego z polskich miast wojewódzkich, dzięki angażującej strategii działań w mediach społecznościowych, mogli realnie wpłynąć na wybór ich miasta przez zagranicznego inwestora. W efekcie firma Teleperformance uruchomiła swój oddział właśnie w Katowicach
Swoisty zryw w świecie wirtualnym „zaangażował” Śląsk prezentując międzynarodowej korporacji potencjał zmieniającego się miasta, przekonał do inwestycji i przyniósł nowoczesne miejsca pracy w Katowicach. Dwutygodniowa kampania „Zaangażujmy Śląsk” prowadzona na Facebooku trafiła do ponad miliona jego użytkowników. Każdy wpis angażował średnio 60 tys. osób, fanpage zgromadził blisko 2500 fanów. Przekaz kampanii dotarł do ponad połowy mieszkańców woj. śląskiego.
Dwa Złote Spinacze za projekt „Zaangażujmy Śląsk" to podwójny powód do dumy. Kategoria „PR miejsca, miasta lub regionu” wiele mówi o zdolności Katowic do podejmowania niestandardowych działań. Zgodnie z hasłem "dla odmiany" – mówi Rafał Czechowski, dyrektor zarządzający Imago Public Relations.
To już trzecia statuetka Złotych spinaczy jaką otrzymały projekty realizowane na zlecenie Wydziału Promocji. W 2010 roku projekt „Konsultacje społeczne przebudowy centrum Katowic” został nagrodzony w konkursie Złote Spinacze 2010 w kategorii „Public Affairs & Lobbying”.
W konkursie Złote Spinacze nagradzane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. W tegorocznej edycji zgłoszenia nadsyłać można było w 27 kategoriach: 15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.
Więcej o nagrodzie na imagopr.pl